yandex metrica
Duyuruyu Kapat
Türkiyenin Lider Simülasyon Merkezi Forumuna Hoşgeldiniz!

Değerli kullanıcımız; eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, öncelikle Forum Kuralları'nı okumanızı rica ediyoruz. Forumumuzda özgürce bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için lütfen ÜYE olunuz. Üye olmayanlar forumumuzun birçok imkanından yararlanamazlar.
Eğer zaten üyelik hesabınız bulunuyor ise, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, GİRİŞ yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

ATS HABER American Truck Simulator Yeniden Tasarlanmış Dorse Bırakma Sistemi

'ATS Güncel Oyun Haberleri' forumunda İMPaRaToR tarafından 16 Ekim 2015 tarihinde açılan konu

  1. İMPaRaToR

    İMPaRaToR SM Team Ceo
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesaj:
    3,130
    Alınan Beğeniler:
    3,685
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba arkadaşlar; SCS Software resmi bloğu üzerinden American Truck Simulator için yeniden tasarladığı Dorse Bırakma Sistemi hakkında detaylı bilgiler paylaştı. İlerleyen zamanlarda bu sistemin Euro Truck Simulator 2'yede dahil edilmesi yapılan planlar arasında görünüyor. Haber hakkında daha fazla detay için çevirimize göz atınız.

    Türkçe Çeviri:

    Yeniden Tasarlanmış Dorse Bırakma

    Bugün American Truck Simulator ile tanıtmak üzere olduğumuz teslimat için dorse hedefinden vazgeçme gibi, farklı bir yaklaşım hakkında konuşmak istiyorum.

    Biz daha çeşitli olmasını istedik ve gerçek dünya şartlarında olabileceklere benzer bir şekilde uyguladık. Hedefe varışta, geçitin aktivasyon noktasında durmanız bekleniyor (Zaten bu sadece kargo taşımacılığı pazarında Freight Market'te seçilebilecek). Bu özellikle şoför ile onun dağıtıcısı veya boşaltma için belirli noktada bekleyen bir bay'ın talimatlarını almak için yani bekçi-kapı durumda olan diyaloğa benzetilmiştir.


    [​IMG]

    Biz beta test olsun hala değişim(evrim) altındaki özellikler olsun birsürü gerbildirim aldık, ama yukarıdakini görmeniz olası - tam şematik - biz şimdi Kullanıcı Arayüzü Sunumunda çalışıyoruz. (Şimdiye kadarki geribildirimlerde anlatılanlara göre, önümüzde mücadele türü hakkında net olmamız gerekiyor).

    American Truck Simulator içindeki kargo terminalleri, dorse bırakma için çoğunlukla birkaç farklı nokta içerecek şekilde dizayn edilmiştir. Bazılarının içinde biraz daha sert manevralar daha kolaydır. Oyun rastgele daha zor yerlerden birini seçer, ve bu belirli bir teslimat sırasında dorse bırakmak istediğinizde bakalım hangi nokta olacak. Ama geri gitme noktasına ulaşana kadar, şoförler için mücedele sunucağını hissediyorum (ve ayrıca her zaman mümkün olduğu gibi, herhangi bir ihtiyaç olsun yada olmasın, ETS2'dede dorse parketmek için seviye atlamak gibi bir teklifimiz olacak). Ayrıca özellikle, Kamyon & Dorse parkı için noktanın gerekli manevra zorluklarına dayalı olarak değişen XP ödülleri olacaktır.

    Bu çeşitli eklenenenlerin bizim fanlar tarafından takdir edileceğine inanıyorum, bu ETS2'de varolan teslimat monotonluğu kıran oyun içinde bir mini oyun türüdür. Aslında biz bu konuda ATS için olumlu tepkiler görürsek, zaman içinde bizim varolan Euro Truck Simulator 2 dorse teslimatları içinde, kargo depolarında daha fazla noktaya izin vermek için tekrar gelmek istiyoruz.

    Daha fazla UI penceresinin size kadar harmanlanıp, ve oyun yoluyla kırılarak, "akış" lehinize olmazsa, oyun seçeneklerinde tercihinizi ayarlamak için yeni bir giriş olacaktır - her zaman daha karmaşık zorlu mücadeleleri üstlenmeyi tercih ettik - neredeki şirket "gerçekten" bunu istiyor - veya çoğunlukla sadece kolay yedekleme kaldırma noktalarına razılar.


    [​IMG]

    English (İngilizce):

    Trailer drop-off redesign
    Today we would like to talk about a different approach to dropping off trailers at the destination for delivery that we are about to introduce with American Truck Simulator.

    We wanted more variety, and implement it in a way similar to what would be happening in a real-world situation. Upon arrival to the destination, you are expected to stop at the gate's activation point (just as you already do when picking cargo in Freight Market). This emulates the dialogue the driver would have in this situation with his dispatcher or the gate-keeper to get instructions on the particular spot or bay for unloading.

    The feature is still under evolution as we get lots of feedback from beta testing, but above you can see a possible - very schematic - user interface presentation we are trying now. (So far the feedback is telling us we need to be clearer about the kind of challenge ahead, so we may still improve the user interface.)

    In American Truck Simulator, the majority of cargo terminals has been designed to contain several alternate spots for dropping off trailers. Some are easier to manoeuvre into, some harder. The game will select one of the more difficult spots randomly, and this will be the spot at which you are requested to drop the trailer off during this particular delivery. But a fall-back spot will be also offered for the drivers who don't feel up to the challenge (and there will also be an offer to skip any need for parking the trailer whatsoever, just as it was possible anytime in ETS2). There will also be varying XP rewards based on difficulty of the maneuvers needed to park the truck & trailer in the particular spot.

    We believe that this added variety will be appreciated by our fans, it is kind of a mini-game inside the game that breaks up the monotony of deliveries that we had in ETS2. In fact if we do see positive feedback from ATS about it, over time we'd like to come and revisit our existing Euro Truck Simulator 2 cargo depots to allow for more spots for trailer drop-off as well.

    If you are not in favor of more UI windows popping up on you and breaking your "flow" through the game, there will be a new entry in Gameplay Options to set your preference there - whether you always prefer to take on the more complex challenge - where the company "really" wants it - or just mostly settle for the easiest back-up unload spots.


    Hatırlatma: Çeviri tamamen Simülasyon Merkezi tarafından yapılmış olup asla izinsiz başka bir kaynakta kullanılamaz.

    :sm.net: KALİTE TESADÜF DEĞİLDİR :sm.net:
     
  2. GoodFall

    GoodFall Fanatik Üye
    Kullanıcı

    Katılım:
    28 Mayıs 2015
    Mesaj:
    209
    Alınan Beğeniler:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Park etme zorluğuna göre farklı deneyim puanı verme olayı iyi olmuş. Bilgilendirme için teşekkürler. Eline emeğine sağlık.
     
  3. İMPaRaToR

    İMPaRaToR SM Team Ceo
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesaj:
    3,130
    Alınan Beğeniler:
    3,685
    Ödül Puanları:
    113
    Rica ederim Suat.
     
  4. zuhida96

    zuhida96 Kurucu
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    29 Kasım 2014
    Mesaj:
    3,502
    Alınan Beğeniler:
    1,395
    Ödül Puanları:
    113
    Bu dorse bırakma sistemi iyi düşünülmüş ve ödüllü olması daha da güzel olmuş.Bilgilendirme için teşekkürler.
     
  5. FaLoNeAnqeL

    FaLoNeAnqeL [Silver Üye]
    Silver Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2015
    Mesaj:
    378
    Alınan Beğeniler:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    İlginç Ats Başarılı Ets2 Den Bile Güzel Olur Ama Fiyatınada Bakacağız ::D Bilgilendirme İçin Teşkkürler Abii
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş