yandex metrica
Duyuruyu Kapat
Türkiyenin Lider Simülasyon Merkezi Forumuna Hoşgeldiniz!

Değerli kullanıcımız; eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, öncelikle Forum Kuralları'nı okumanızı rica ediyoruz. Forumumuzda özgürce bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için lütfen ÜYE olunuz. Üye olmayanlar forumumuzun birçok imkanından yararlanamazlar.
Eğer zaten üyelik hesabınız bulunuyor ise, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, GİRİŞ yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

ATS HABER Birçok Proje, Tek Hedef!

'ATS Güncel Oyun Haberleri' forumunda İMPaRaToR tarafından 18 Kasım 2015 tarihinde açılan konu

  1. İMPaRaToR

    İMPaRaToR SM Team Ceo
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesaj:
    3,123
    Alınan Beğeniler:
    3,623
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba arkadaşlar, SCS Software resmi bloğu üzerinden Birçok Proje, Tek Hedef isimli gurur verici bir makale yayınladı. Makalede yayınlanan American Truck Simulator Panorama görüntüleri karşısında hayran olmamak gerçekten mümkün değil. SCS Software'ninde açıklamalarına bakılırsa çok yakında eşsiz doğası ile American Truck Simulator bizleri bekliyor. Artık yeni bir devrin kapıları tam anlamıyla açılıyor, çok yakında ''ETS2MP'' ekibi tarihe gömülecek çünkü SCS Software zengin bir multiplayer altyapısı çalışmalarına başladı. Daha oyun yayınlanmadan ''ATSMP'' ismi ile American Truck Simulator için multiplayer sistemi geliştirmeyi planlayan amatör grup büyük bir hayal kırıklığı yaşayacak gibi görünüyor. Gelecek yıl Euro Truck Simulator 2 için bizi büyük gelişmelerin beklediğide altı çizilerek belirtiliyor. Daha fazla detay için çevirimize göz atınız lütfen.

    Türkçe Çeviri:

    Amerikan Truck Simulator üzerinde sert şekilde çalışıyoruz: California, ince ayarlamaları ve içerik ve özellik parlatmaları. Zaten daha önce bizim önceki Blog gönderileri gibi yerlerde açıklarken görmüş olabilirsiniz, ama aşağıdaki birkaç panoramanın hala bakılınca takdir edilebilecek olmasının çok cool olabileceğini düşündük.


    [​IMG]

    İtiraf etmeliyizki American Truck Simulator üzerinde çalışma modumuz "hadi şunu bitirelim" şeklinde olmuştur: California istediğimiz gibi bir uzunlukta.

    [​IMG]

    Temelde, "sorun" sizin için her şeyi vermek istiyor olmamızdır. Euro Truck Simulator 2 bizim için büyük bir başarı oldu - bu yüzden kesinlikle terk edilmemesi gerektiğini düşündük - ve onu geliştirmeye ve büyütmeye devam ettik! Bunu yaparken, Truck Sim (Kamyon İnsanları) tarzı küresel bir hayran kitlesini daha mutlu etmeliyizki, böylece American Truck Simulator ilede okyanus ötesine geçme girişimini elde edelim. Aynı zamanda daha derine inmeye ihtiyacımız olduğunu biliyoruz - ve bu Kamyon Dünyasına tamamlayıcı bir proje oluşturabilmek için doğan bir hırs var.

    [​IMG]

    Sonunda Sanal Kamyon şirketleri ile bu büyük kamyon evreni uygulamasını desteklemek amacıyla toplumsal özellikler ve zengin bir multiplayer altyapısı ekliyoruz. Ayrıca sadece yarı düz-kamyon dünyamıza daha fazla araç tanıtmak istiyoruz, böylece bizim simülasyon sistemi içine alternatif oyun ve sürüş deneyimleri ekleme işi başladı. Aynı zamanda, grafik teknolojimizi zorlamaya devam etmemiz gerektiğini biliyoruz, hala oyun motorunu geliştirmek ve optimize etmek için çok şey var, ve oyun modifiye ile çalışırken çok kötü bir şekilde kırılmaktadır, bu değişiklikleri dengelemek hiç de kolay değildir.

    [​IMG]

    Aynı zamanda tüm bu hedeflerimiz oldukça büyük bir macera oldu. Şu anda ETS2 yayımlanma günlerinden beri 50'den fazla kişi SCS Software'ye katıldı ve bizim kafa sayımız üç katına çıktı. Projeler üzerinde çalışan içerik ekipleri, ayrı olsada, programlama takımını paylaşmaktalar, test ve serbest bırakma hattını geliştirmeye gelirsek, bizim önümüzde hala zorlu dersler vardır.

    [​IMG]

    Bazen her ileri adımda iki geri gitmemiz gerektiğine ihtiyacımız var gibi geliyor, ama biz inatçı ve kararlıyız, ve sonunda bütün başladıklarımızı teslim edeceğimize eminiz. Maceramızda, kalitenin sizin ve bizim için en önemli şey olduğunu düşünüyoruz. İşte bu yüzden, daha hızlı değil, misyonumuza sadık kalmak ve hep birlikte yapbozun yeni parçalarını iyi uyacak şekilde oluşturmak için plan ayarlamalarımız zamanlamadan fedakarlık etme ve bırakma eğilimindedir.

    Çok yakında, World of Trucks ile bizi bir adım daha göreceksiniz. American Truck Simulator ilk yayın hattı ufukta, ve Euro Truck Simülatör 2 çalışma ekibininde sizin için gelecek yıl çok büyük geliştime şeyleri vardır. Lütfen bize karşı sabırlı olun ve bizi izlemeye devam edin!


    English (İngilizce):

    Many Projects, One Goal

    We are working hard on American Truck Simulator: California, fine-tuning it and polishing the content and features.  You may have seen glimpses of the locations already before in our earlier blog posts, but we thought the couple of panoramas below are still so cool that you will appreciate seeing them...

    We have to admit that we have been in the "let's finish it" mode working on American Truck Simulator: California longer that we hoped.

    Basically, the "problem" is that we want to give it all to you. Euro Truck Simulator 2 has been great success for us - so we thought that we absolutely should not abandon it - let's continue to improve and expand it! While we are at it, let's venture across the ocean too with American Truck Simulator so that we can make happy more of the global fan base of the truck sim genre. At the same time, we knew that we will need to go deeper - and from this the ambition to create the complementary World of Trucks project was born.

    We are adding community features and infrastructure to support implementation of a grand trucking universe with Virtual Trucking Companies and eventually with rich multiplayer. We would also like to introduce more vehicles into our world than just plain semi-trucks, so work has started on adding alternate gameplay and driving experiences into our simulation system. At the same time, we know that we need to keep pushing our graphics technology, there are still many things in our game engine to improve and optimize, and balancing such changes while trying not to break the game mods too badly is not easy at all.

    Pursuing all these goals at the same time has been quite a ride. We have more than tripled our head count at SCS Software to over 50 people currently since the days of release of ETS2. While the content teams working on the projects are separate, they share the programming team, and we are still learning tough lessons when it comes to improving our testing and release pipeline.

    Sometimes it feels like for every step forward we need to take two back, but we are stubborn and dedicated, and we are confident that in the end we will deliver on all that we have started. In our quest, we feel that quality is the most important thing for you and us. That's why, more often than not, we tend to adjust our plans and sacrifice release schedules in order to stay true to our mission and to build new pieces of the puzzle in a way that they will all fit well together.

    Very soon, you will see us take another step with World of Trucks. The first release in American Truck Simulator line is on the horizon, and the team working Euro Truck Simulator 2 has great things in development too for you for the next year. Please be patient with us and stay tuned!


    Hatırlatma: Çeviri tamamen Simülasyon Merkezi tarafından yapılmış olup asla izinsiz başka bir kaynakta kullanılamaz.

    :sm.net: KALİTE TESADÜF DEĞİLDİR :sm.net:
     
  2. zuhida96

    zuhida96 Kurucu
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    29 Kasım 2014
    Mesaj:
    3,497
    Alınan Beğeniler:
    1,373
    Ödül Puanları:
    113
    Bekleyip göreceğiz.Sağolasın...
     
  3. FaLoNeAnqeL

    FaLoNeAnqeL [Silver Üye]
    Silver Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2015
    Mesaj:
    378
    Alınan Beğeniler:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Hadi Hayırlısı Bilgilendirme İçin Teşekürrler Abi
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş