yandex metrica
Duyuruyu Kapat
Türkiyenin Lider Simülasyon Merkezi Forumuna Hoşgeldiniz!

Değerli kullanıcımız; eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, öncelikle Forum Kuralları'nı okumanızı rica ediyoruz. Forumumuzda özgürce bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için lütfen ÜYE olunuz. Üye olmayanlar forumumuzun birçok imkanından yararlanamazlar.
Eğer zaten üyelik hesabınız bulunuyor ise, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, GİRİŞ yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

ETS 2 HABER SCS Software World of Trucks Sözleşmeleri Sorularını Yanıtladı!

'ETS 2 Güncel Oyun Haberleri Bölümü' forumunda İMPaRaToR tarafından 6 Aralık 2015 tarihinde açılan konu

  1. İMPaRaToR

    İMPaRaToR SM Team Ceo
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesaj:
    3,123
    Alınan Beğeniler:
    3,623
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba arkadaşlar SCS Software Resmi bloğu üzerinden cevapları oldukça merak edilen World of Trucks Sözleşmeleri Sorularını Yanıtladı! SCS Software Ayrıntılı bir World Of Trucks sistemi temellerini 1.22 güncellemesi ile resmi olarak attı. Euro Truck Simulator 2 ve tabiki American Truck Simulator için Gelecekte ve ilerleyen güncellemelerle bizleri sıradışı bir tek oyunculu ve çok oyunculu çevrimiçi deneyim bekliyor. Daha fazla detay için ayrıntılı çevirimize göz atınız.

    Türkçe Çeviri:

    SCS Software World of Trucks Sözleşmeleri Sorularını Yanıtladı!

    [​IMG]

    Selamlar!

    ETS 2 1.22 Açık Beta Güncellemesi başlangıcından bu yana, yeni Harici (Dış) Sözleşme özelliği ve daha fazlası ile ilgili bir sürü geribildirim aldık. En çok sorulan sorulardan bazılarını cevaplamak istiyoruz.

    Bunu yapmadan önce, hatırlatmak isteriz: beta sürümüne katılmayı tercih eder ve eğer bir hata bulup bildirmek isterseniz, bu tür konulara bakılması için sadece tek bir kanal kullanmalısınız - Bizim Forum. Lütfen eklediğinizden emin olun:


    - Ne olduğunun ayrıntılı açıklaması.
    - game.log.txt
    - game.crash.txt (eğer bir kaza olursa)
    - net.log


    Windows makinelerde, tümü burada bulunabilir Belgelerim -> Euro Truck Simulator 2 Klasörü. Sık sık bu dosyalar olmadan tam sorunu kesin bir şekilde belirlemek mümkün değildir, bu nedenle bu tür tam raporlar büyük takdir görmektedir.

    S & C

    S: Neden Bütün sözleşmeler için aynı 6 saat sınırı var?
    C: Şu andaki ilk testler sırasında, nispeten aynı kısa zaman penceresi içinde olduğumuzdan süre sınırı sabit. Beta güncellemeleri sırasında, birden fazla sunucu yeniden başlatılabilir, ve başlangıçta daha uzun teslimat sürelerini mevcut yapmayarak, teslimatı ortada bırakan sinir bozucu oyuncuları önlemek istedik. Gelecekte bu işlevi geliştirmeyi planlıyoruz, zaman sınırı işe bağlı olarak ayrı ayrı belirlenecektir. Sözleşme teslim sınırları sıkı bir şekilde gelecek oyun uygulanması ile ilgili, ve eğer kargo süresi geçerse neler olabileceğinin çeşitli sonuçları vardır (Bunun için bizi izlemeye devam edin lütfen).

    S: Ben "Işınlanmadan" World of Trucks işi alıp ***ürmek istiyorum.
    C: Bu mükemmel anlaşılabilir bir durumdur, gelecek World of Trucks güncellemesi ile bunu mümkün kılmayı hedefliyoruz, şimdilik kuruluma olabildiğince basit, ''Hızlı İş'' türü ile başladık.

    S: Tek oyunculu oyunu çok oyunculuya (multiplayer'a) dönüştürmeyimi planlıyorsunuz?
    C: World of Trucks mevcut tek kişilik oyunun yanında  isteğe bağlı oluşturulan bir katman olarak öngörülmektedir. Tek oyunculu deneyimi geliştirmeye devam edeceğiz ve standart oyuna daha fazla özellik ve içerik katacağız, ama bu elden geçirmeyi ve çoğu oyuncuda neler bozuk (kırık) düşünmeyi istemediğimizden "düzeltme" olmasını istemiyoruz. World of Trucks gerekir - sonunda - zengin alternatif bir ''metagame'' deneyimi teklifi - ama kontrollü - oyuncu için oyuncu etkileşimi, Sanal Kamyon Şirket kurma imkanı, ve sonunda aynı dünyayı paylaşmak ve ortak çok oyunculu oyunda konvoy makyajı yapmak mümkün.

    S: Bütün World of Trucks sözleşmeleri için oyunda 90 km/h hız sınırı zorlaması var. Bunu devre dışı bırakmak istiyorum. Neden ben yapamıyorum?
    C: World of Trucks geleceğinde aynı evren birçok oyuncu tarafından paylaşılacak, bütün oyuncuların aynı koşullarda olduğundan emin olmak için eşit fırsatlar gibi sınırlamalar var. Şu anda oyuncunun tercihlerine göre, bazı oynanış yönlerinin kontrolünün katılığı ve deneyimi özelleştirebilme yeteneği arasındaki doğru dengeyi arıyoruz. Her durumda, oyunun özünde herkesin uymak zorunda olacağı "Standart" kurallar kümesi olmalıdır böylece oyuncular ve onların becerileri arasında adil bir karşılaştırma olacaktır. Hız sınırlayıcı şu anda böyle bir sınırlama için sağlam bir aday gibi görünüyor - aksi halde insanlar fiziksel ve yasal kuralları bükebilirdi kitabına göre oynayan oyuncular üzerindede bir avantaj oluşmaktadır.

    S: World of Trucks başlangıç şehrimi değiştirebilir miyim?
    C: Betadan sonra yeniden seçebilmek mümkün olacak. Ancak, gerçekten bunu yapmak zorunda değilsiniz. Orada bunun uzun vadeli sonuçları yoktur, yanlış seçilen bir başlangıç noktası diye bir şey yok. Bu seçim sadece World of Trucks işleri dizesini başlatmak için gerekliydi.

    S: Neden World of Trucks ve İskandinavya arasında hiçbir sözleşme yok?
    C: Şu anda sadece Temel oyun World of Trucks'a bağlı. Lütfen bize karşı sabırlı olun, biz zaten World of Trucks için GoingEast!, Scandinavia ve gelecekteki herhangi bir harita DLC 'sinin bağlanmasına izin vermek için sistem üzerinde çalışıyoruz.

    S: WOTR zamanı ve Oyun zamanı kavramları hakkında kafam karıştı, neden başka bir saat tanımlandı, işler ile çalışırken mevcut oyun zamanını nasıl kullanabiliriz?
    C: İlk yorumlara dayanarak, oyun ve sitedeki World of Trucks zaman sunumunu geliştirmeye ihtiyacımız var gibi görünüyor. Bütün sistem gerçek zamanlara dayanmaktadır, mantıksal nedenlerle oyun zamanı "sıkıştırılmış" değil - insanlar oyun oynarken ve sürekli aynı işin binlerce veri paylaşımı varken, her faaliyetlerini koordine etmek için onların yerel oyun zamanını kullanamazsınız. Ve daha iyi anlaşılır küresel bir zaman kavramına dayalı olmalıydık - evrensel Zaman Koordinatları gibi - yerine tekrar yapay bir şey daha.
    Yani bütün sunucularda World of Trucks zamanı kullanımı olacak, ama sonuçta oyuncu konforu için yerel zaman dilimi ayarlanabilirdi ve solda göreceli zamanı gösteren bir süre yerine herhangibir mutlak zamanın listelenmesi için bir şeyler ayarlamaya çalışacağız.


    S: Web'de World of Trucks sözleşmelerinin ne kadar ücreti olduğunu göremiyorum?
    C: Şimdi başlattıklarımız ara bir adımdır, kalıcı çevrimiçi sistem ile standart tek oyunculu oyunu birleştiren bir hibrid (melez). Hızlandırılmış tek kişilik oyun ihtiyaçları için birkaç yıl önce mevcutta kurulmuş olandan farklı oranlar ve maliyetler ile World of Trucks içerisinde tamamen ayrı bir ekonomi sistemi daha tanıtacağız. Şuan oyun World of Trucks sözleşmeleri için para alıyor gibi biraz kafa karıştırıcı olabilir ama bu sonsuza kadar sürmeyecek.

    S: Neden WOTR işleri için yakıt tüketimini göremiyorum?
    C: Konuştuğumuz gibi bunun üzerinde çalışıyoruz ve umarım beta sonuna kadar bir şekilde etkin olacaktır. VTC oynanışını tanıttığımız zaman doğru kullanımda yakıt tüketimi ve ilgili harcamalar World of Trucks gelişiminin bir sonraki aşamasının bir parçası olacak. Şu an için herhangi bir kamyon sürücüsü ile hala yakıt tüketilir, sadece bizim çevrimci iş Sözleşmeleri veya hatta standart tek oyuncu işler bile kesintiye, gecikmeye uğrayabilir bunu rapor etmek o kadar basit değildir.

    S: Bir sonraki sözleşme seçimimde World of Trucks'ta görüntülenen, bana yardımcı olacak bir harita görmek istiyorum.
    C: Biz de görmek istiyoruz. Ve bunun üzerinde çalışıyoruz :).

    Ekstralar

    Volvo Kamyon sesleri ne oldu?


    Şu anda sfx dengeleme cilalamasından geçiyor. Özellikle de kabin sesleri biraz "dengesiz" durumda gerçekten. Bu oyun güncellemesi oyuna yeni bir gerçek kamyon ses kayıtları partisi başlatıyor, maddeler hala geçerli betalarda biraz hamdır (çiğdir).

    English (İngilizce):


    World of Trucks Contracts questions answered!

    Greetings!

    Since the start of ETS Update 1.22 open beta, we have received plenty of feedback from you concerning the new External Contracts feature and more. We would like to answer some of the most asked questions.

    Before we do so, we would like to remind you: if you opted to participate in the beta and found a bug you'd like to report, we use only one channel to look for such issues - our forum. Please make sure to attach:

    detailed description of what is happening
    game.log.txt
    game.crash.txt (if a crash had happened)
    net.log

    On Windows machines, all this can be found in My Documents -> Euro Truck Simulator 2 folder. Without those files we aren't often able to pinpoint the exact issue, so such complete reports are greatly appreciated.

    Q & A

    Q: Why is there the same limit of 6 hours for all contracts?
    A: Right now during the initial tests, we have fixed the time limit to be the same relatively short time window. There may be multiple server restarts during beta updates, and we wanted to avoid frustrating players who are mid-delivery if longer delivery times were available initially. In the future we plan to enhance this functionality, the time limit will be set individually depending on the job. Contract delivery limits are tightly related to implementation of future gameplay, and there are various consequences of what will happen if cargo expires (please stay tuned for that).

    Q: I want to drive to pick up my World of Truck job, not be “teleported” to it.
    A: This is perfectly understandable, we aim to make this possible in a future World of Trucks update, for now we have started with the simplest possible "quick job" type of setup.

    Q: Are you planning to convert your Single player game to Multiplayer?
    A: World of Trucks is envisioned as an optional layer created alongside the existing single player game. We will keep improving the singleplayer experience and add more features and content to the standard game, but we do not want to overhaul it and "fix" what most players would not consider broken. World of Trucks should -eventually - offer an alternate "metagame" with rich - but controlled - player to player interaction, the possibility to form Virtual Truck Companies, and eventually to make it possible to share the same world and make up convoys in a shared multiplayer game.

    Q: The game is enforcing 90km/h speed limit for all World of Trucks contracts. I want to disable it. Why can’t I?
    A: As the future of World of Trucks is the same universe shared by many players, we have to make sure all players are on the same footing and have equal opportunities as well as limitations. At the moment we are looking for the right balance between strict control of certain aspects of gameplay and the ability to customize the experience according to player's preferences. In any case, at the core of the game there must be a set of "canonical" rules that everybody will have to adhere to so that there is fair comparison between players and their skills. The speed limiter currently looks like a solid candidate for such a limitation - otherwise people bending physical and legal rules would have an edge over players playing by the book.

    Q: Can I change my starting city on World of Trucks?
    A: You will be able to re-select it after Beta. However, you don’t really have to do that. There’s no long-term consequence there, there is no such thing as a wrongly selected starting place. This selection is needed just to start you on the string of World of Trucks jobs.

    Q: Why there are no World of Trucks contracts to and from Scandinavia?
    A: Currently only the base game is connected to World of Trucks. Please be patient with us, we are already working on the system to allow you to connect Going East!, Scandinavia and any future map DLC’s to World of Trucks.

    Q: I’m confused about WOTR Time and Game Time concepts, why introduce another clock if we already are used to how things work with the game time?
    A: Based on initial feedback, it looks like we need to improve the presentation of the World of Trucks time in the game and on the site. The whole system is based on real time, not on "compressed" game time, for logical reasons - when there are thousands of people playing the game and sharing the same persistent job data, they cannot each use their local game time to coordinate their activities. And it had better be based on a globally understandable concept of time - like Coordinate Universal Time - rather than something artificial again. So all the servers will be using World of Trucks time, but for player comfort, this may eventually be adjustable to your local time zone, and also we'll try to adjust things to displaying relative time left until a deadline instead of any absolute time listed.

    Q: I don't see how much money I get for World of Trucks contracts on the web?
    A: What we are launching now is an intermediary step, a hybrid combining the standard single player game with a persistent online system. We will introduce a totally separate economy system into World of Trucks later, using different rates and costs (closer to real world) than what we established a few years ago already for the needs of the accelerated single player game. It may be a little bit confusing right now, as you are receiving in-game money for World of Trucks contracts, but it won’t be so forever.

    Q: Why don't I see fuel consumption for WOTR jobs?
    A: We are working on it as we speak and hopefully by the end of beta it will be enabled in some form. Proper handling of fuel consumption and associated expenses will be a part of a later stage of development of World of Trucks when we introduce more of VTC gameplay. As of now with any truck you drive, fuel is still consumed, it's just not so simple for us to report it as the online Contract job may be interrupted or even interlaced with a standard single player job.

    Q: I’d like to see a map displayed on World of Trucks to help me choose my next contract.
    A: We’d like you to see it as well. And we are working on it :).

    Extras

    Q: What happened to Volvo trucks sounds?
    A: Currently the sfx  are undergoing equalization polish. Especially the in-cabin sound is indeed somewhat in “unbalanced” state. This game update is introducing a new batch of recent real truck sound recordings into the game, things are still a bit raw in current betas.


    Hatırlatma: Çeviri tamamen Simülasyon Merkezi tarafından yapılmış olup asla izinsiz başka bir kaynakta kullanılamaz.

    :sm.net: KALİTE TESADÜF DEĞİLDİR :sm.net:
     
  2. İMPaRaToR

    İMPaRaToR SM Team Ceo
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesaj:
    3,123
    Alınan Beğeniler:
    3,623
    Ödül Puanları:
    113
    Birkaç günlük küçük gecikme için özür dileriz arkadaşlar. Simülasyon Merkezi 2016 Yeni Yayın Dönemi için çalışmalarımızdan dolayı oldukça yoğunuz.
     
  3. zuhida96

    zuhida96 Kurucu
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    29 Kasım 2014
    Mesaj:
    3,497
    Alınan Beğeniler:
    1,373
    Ödül Puanları:
    113
    Bilgilendirme için teşekkürler...
     
  4. Essence

    Essence Süper Üye
    Kullanıcı

    Katılım:
    8 Nisan 2015
    Mesaj:
    320
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Bilgilendirme için teşekkürler
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş