yandex metrica
Duyuruyu Kapat
Türkiyenin Lider Simülasyon Merkezi Forumuna Hoşgeldiniz!

Değerli kullanıcımız; eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, öncelikle Forum Kuralları'nı okumanızı rica ediyoruz. Forumumuzda özgürce bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için lütfen ÜYE olunuz. Üye olmayanlar forumumuzun birçok imkanından yararlanamazlar.
Eğer zaten üyelik hesabınız bulunuyor ise, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, GİRİŞ yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

ETS 2 HABER World of Trucks Zaman Kavramı Tanıtımı - Paralel İşler

'ETS 2 Güncel Oyun Haberleri Bölümü' forumunda İMPaRaToR tarafından 23 Kasım 2015 tarihinde açılan konu

  1. İMPaRaToR

    İMPaRaToR SM Team Ceo
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesaj:
    3,125
    Alınan Beğeniler:
    3,649
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba arkadaşlar SCS Software resmi bloğu üzerinden World of Trucks Zaman Kavramı Tanıtımı - Paralel İşler isimli detaylı bilgiler içeren bir makale yayınladı. Önümüzdeki Euro Truck Simulator 2 1.22 açık beta güncellemesi ile kullanıcılara sunuculacak olan World of Trucks özellikleri hakkında detaylı bilgiler verildi. Büyük çevrimiçi World Of Trucks yenilikleri ile karşı karşıyayız. Çevrimiçi olarak alınabilecek teslimat işleri ile ve yenilenen zaman kavramı sayesinde Euro Truck Simulator 2 büyük bir gelişme elde edecek. Daha fazla detay için çevirimize göz atınız.

    World of Trucks Zaman Kavramı Tanıtımı - Paralel İşler

    Selamlar! Bugün yaklaşan Euro Truck Simulator 2 1.22 güncelleştirmesi hakkında tasarım odaklı bir konuyu ele almak istiyoruz.

    Özel beta testleri ve birkaç düzeltme turundan sonra, ilk Steam Açık Beta güncelleştirmesi çıkışına yaklaşıyoruz. Beta sürümü ile birlikte, World of Trucks özellik sözleşmesini belirteceğiz (zaten daha önce blogtada anlattığımız gibi.)


    [​IMG]

    Oyunun yeni sürümünü çalıştırdıktan sonra, ana kullanıcı arayüzü "masaüstü" ekranında küçük bir değişiklik yaşandığını göreceksiniz. İş bilgisi butonunu yeniden tasarladık - size geçerli görev alma hakkında bilgi gösteren ekranın üst kısmındaki öğe.

    World of Trucks sözleşmeleri eklenmesiyle, artık bu şekilde alınacak işler ile oyuncuya yeterli bilgiyi sağlamanın yanı sıra düzenli olarak Freight (yük) Market veya standart oyun ekonomisi tarafından sağlanan kısa işleri oyuncuya sağlamamız gerekir.


    [​IMG]

    Aslında, oyuncu her iki türlede paralel iş görevi alabilir. Aslında yeni sözleşmeler "çevrimiçi" gerçekleşiyor - oyun sık sık her oyuncunun araç konumu ve durumu hakkında sistemini güncellemek için arka uç sunucularla iletişim kurar. Ağ bağlantıları zayıf olabilir, yada aynı zamanda oyunucunun kolayca bir teslimatı yapabilmesi için gerçek zamanlı olarak iki saat süren bir mola vermesi gerekebilir, bu yüzden sözleşme durdurabilme ve daha sonra devam edebilme (oyuncu ilerlemesi kaydetme) yeteneğine ihtiyacımız var. Ama ertesi gün, oyuncu çevrimdışı olabilir yada sadece Sözleşme işine devam etmeden önce hızlı normal bir teslimat için gitmeye karar verebilir. Yani prensip olarak aynı anda iki tane eş zamanlı iş görevi alınabilir olduğuna emin olmamız gerekiyor.

    [​IMG]

    Sözleşmeler İle (ve daha karmaşık özellikler yolundaki ilk adım olduğu gerçeği.) ayrıca yeni bir oyun tasarımı mücadelesi ile karşı karşıya kaldık - oyunda zaman kavramı. Şu andan itibaren, eskiden olduğu gibi hızlandırılmış Oyun Zamanı (O.Z. bazen oyun tarafından kısaltılabilir.). Standart-oyun gün döngüsü için kullanılan saat hızlandırıldı, böylece 24 saat oyun zamanı, gerçekte yaklaşık 72 dakika sürebilir. Normal oyunda, zaman akışını değiştirme gidişatında değildik, ancak sözleşmeler için, yeni bir saat tanıtma gidişatındayız. World of Trucks zamanı (oyunda "WOTR Zamanı" yada "W.T." olarak kısaltılmış şekilde görebilirsiniz.)

    World of Trucks Zamanı Evrensel Saat kordinatlarına dayalıdır, bir gerçek dünya "saatinin" tamamlanabilmesi için 24 saat gerçek 24 saatten daha az sürer. Hepsini World of Trucks özelliklerini eşitlemek için kullanıyoruz - işler, gelecekteki ekonomi ve oyuncu etkileşimleri ve yaklaşan çevrimiçi faaliyetler. Dahili olarak kullandığımız sunucuları, aynı zamanda oyuncular içinde görünür hale getirmeye karar verdik, böylece teslim süreleri vb.'nin ne olduğunu anlayabilecekler. Yani İlk World of Trucks Sözleşmesini kabul ederken hemen World of Trucks Zamanı karşınıza çıkacak.


    [​IMG]

    Bütün World of Trucks işlerinin tamamlanabilmesi için sadece WOTR Zaman sınırı esas alınacaktır. Stres-testleriyle sunucu altyapımız ve potansiyel hataları düzeltiyoruz, şu an beta sırasında ise, işin tamamlanması için WOTR Zamanı herhangi bir iş için sadece birkaç saatliğine sabit kalacaktır. Sunucuların yük altında bile istenildiği gibi çalıştığını hissettiğimiz anda, izleme hassasiyetini dahada fazla artırmak ve aynı zamanda gelişmiş oyun deneyimi için daha geniş zaman sınırı yelpazesi içeren bir Sözleşme yapacağız.

    English (İngilizce):

    Parallel Jobs - Introducing the Concept of World of Trucks Time

    Greetings! Today we'd like to cover a design-oriented topic relevant for the upcoming Euro Truck Simulator 2 Update 1.22.

    After quite a few rounds of private beta tests and fixes, we are getting close to releasing the first Open Beta of the update to Steam. Along with the release of the Beta, we will roll out the Contracts feature on World of Trucks (as already covered earlier on our blog).

    Once you'll run the new version of the game, you will see that we have been through a slight modification of the main user interface "desktop" screen. We have redesigned the job info widget - the element on top of the screen showing you information about your current assignment.

    With the addition of World of Trucks Contracts, we now need to provide the player with enough information on the jobs received this way as well as on the regular Freight Market or Quick Jobs supplied by the standard game economy.

    In fact, the player can be assigned both type of jobs in parallel. The new Contracts are actually happening "online" - the game communicates with the back-end servers frequently to update the system on each player's vehicle position and situation. Network connections though can be shaky, and the player should also be able to take a break from a delivery easily taking two-hours in real time, so we need an ability to interrupt a Contract (save the player's progress) and resume it later. But the next day, the player may be offline, or just decide to go for a quick normal delivery before resuming the Contract job. So in principle we need to make sure that there can be two concurrent job assignments.

    With Contracts (and the fact that they are the first step towards more complex features), we have also faced a new game design challenge - the concept of time in the game. As of now, you were used to the accelerated Game Time (sometimes shortened in the game as G.T.). It's the clock used for the standard-game day cycle, accelerated so that 24 game-time hours take approximately 72 real minutes. We are not going to change the flow of time in regular game, but for Contracts, we are going to introduce a new clock - World of Trucks Time  (you may see it shortened in the game as "WOTR Time", or "W.T."

    World of Trucks Time is based on Coordinated Universal Time, a real-world "clock" where 24 hours takes no less then real 24 hours to complete. We use it to synchronize all World of Trucks features - jobs, future economy and player interactions, and upcoming online activities. It is what the servers use internally, but we have decided to also make it visible for the players, so that they can understand what the delivery deadlines are etc. So you will encounter World of Trucks Time immediately when taking your first World of Trucks Contract.

    All World of Trucks jobs will be based only WOTR Time limit to complete. Right now during the beta, while we are stress-testing our server infrastructure and sorting out potential bugs, the WOTR Time for job completion will be fixed to only several hours for any job. Once we feel the servers are working as intended even under load, we will further increase the precision of tracking and also have Contracts with a wider range of time limits for enhanced gameplay experience.


    Hatırlatma: Çeviri tamamen Simülasyon Merkezi tarafından yapılmış olup asla izinsiz başka bir kaynakta kullanılamaz.

    :sm.net: KALİTE TESADÜF DEĞİLDİR :sm.net:
     
  2. zuhida96

    zuhida96 Kurucu
    Site Yetkilisi Kurucu

    Katılım:
    29 Kasım 2014
    Mesaj:
    3,498
    Alınan Beğeniler:
    1,383
    Ödül Puanları:
    113
    Gelince göreceğiz ama iyi düşünülmüş bir yenilik... :))
     
  3. Essence

    Essence Süper Üye
    Kullanıcı

    Katılım:
    8 Nisan 2015
    Mesaj:
    322
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Bilgilendirme için teşekkürler
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş